Internet/wifi

NL
 

Internet/wifi

Internet/wifi (Ziggo)
Idealis heeft een contract afgesloten met Ziggo. Hierdoor heb je als huurder tegen een gereduceerd tarief een radio/tv en internetverbinding tot je beschikking. Idealis is niet verantwoordelijk voor de kwaliteit/snelheid van de verbinding en/of voor storingen. Hiervoor moet je bij de Ittdesk van Ziggo zijn. 

Tot stand brengen internetverbinding
In de folder van Ittdesk kun je lezen hoe je de internetverbinding tot stand kunt brengen. Hiervoor schaf je zelf een kabel of router met wifi aan. Hoe je de router moet installeren kun je zien op deze video. Voor vragen, neem contact op met de Ittdesk via telefoonnummer: 085 014 04 70 of 085 014 01 41.

Doet je internet het niet?
Kijk dan eerst op de Facebookpagina of het Twitterkanaal van Ittdesk of het een storing is die al bekend is.

Bereikbaarheid Itt-desk
Ittdesk is op werkdagen tussen 9.00-17.00 bereikbaar op telefoonnummer  085 - 014 04 70. Ook zijn ze bereikbaar via  via Whatsapp: +31 6 20 08 87 17. Je kunt ook een contactformulier invullen.

Klacht?
Heb je een klacht over Ittdesk? Vul dan het klachtenformulier in.
 


Aansluiting
Voor radio/tv/internet in je woning/kamer maak je gebruik van de diensten van Ziggo. Hiervoor betaal je een bedrag in de servicekosten. Mocht er op enig moment door KPN of andere partij een aansluitpunt in je kamer/woning worden aangebracht, dan kun je hier gebruik van maken en een abonnement afsluiten. Maar hou er rekening mee dat de diensten van Ziggo gewoon blijven bestaan (incl, de kosten in de servicekosten).